сряда, 17 септември 2014 г.

CHANEL Hydra Beauty Nourishing Lip balm



Трудно ми е да повярвам колко много време вече мина откакто написах първия си отзив в този блог - далечната 2011 година. Първият продукт, за който ви разказах тогава беше балсамът за устни на CHANEL Hydramax+ Active Lip Balm, който и до ден днешен си остава моя Свети Граал. Не знам вече колко опаковки съм купувала през годините, но когато чух, че от бранда са решили да пуснат на пазара негов заместник изпаднах в дива паника, буквално! Бях в сериозна дилема дали да се мъча да издирвам стария вариант и да се позапася или да рискувам и да видя как ще ми хареса обновената формула.


Имах възможността да тествам* обновения продукт вече повече от 6 месеца и затова обективно мога да кажа, че не трябваше да се стресирам чак толкова много. Новото име на балсама за устни е CHANEL Hydra Beauty Nourishing Lip Care. Съдържа пречистена активна съставка от камелия, която се добива по специално патентована от CHANEL технология и подхранва и хидратира устните, а етерично масло от камелия ги омекотява и изглажда.



Новата опаковка на CHANEL Hydra Beauty Lip Balm е кръгла и с по-минималистична визия. Като количество няма разлика между стария и обновения вариант и двата са с 10 мл съдържание. Както съм казвала и преди, тези балсами са изключително икономични и не се залъгвайте от толкова по-високата цена. Тъй като подхранват много добре през нощта, не се налага непрестанно да се мацате с тях и през деня. Няма нужда и да нанасята някакво голямо количество, 1-2 леки слоя са предостатъчни.



През зимата го нанасям само 2-3 пъти за цялото денонощие, за да имам гладки устни без опъване, напуквания или белене. През лятото аз лично го слагам само вечер преди лягане и тези бурканчета рядко се налага да мърдат от нощното ми шкафче. В моите очи качеството определено оправдава цената от около 80 лв. в този случай. На снимката можете да видите колко съм изхабила за последните 6 месеца като съм го ползвала горе-долу около 60% от това време.


Искам да направя и едно кратко сравнение с два доста известни конкурента:



Dior Creme de Rose - спрямо качествата на моите фаворити от CHANEL Диорчето се разминава с победата само на косъм. Според мен като хидратиращи и подхранващи свойства е много добър балсам за устни, но това, което му отрежда второ място в класацията е, че е по-гъст и съответно стои по-мазен и лъщящ. На сутринта обаче устните ми са свежи и сочни и този факт не мога да го отрека. Не знам обаче доколко още може да се намери, тъй като от много време насам се носят слухове, че от Dior ще му спират предлагането, а и ми направи впечатление, че във feelunique.com от доста месеци го няма вече. Някой път се чудя на брандовете защо спират от предлагане свои бестселъри...



Nuxe Reve de Miel - докато за мен балсамът на Диор като краен резултат силно се доближава до този на Шанел, за конкурента му от Nuxe не мога да кажа същото. За мен този балсам не прави абсолютно нищо за устните ми. Признавам, че е в пъти по-добър от стандартните стикове на Nivea, Labeo и подобни, но е много далеч от хидратиращите и подхранващи свойства на кръглите кутийки от CHANEL и Dior. Когато нанеса Nuxe Reve de Miel на устните си, усещам леко гъделичкане и нещо цитрусово. Не мога да кажа, че е много приятно. Балсамът стои отгоре на устните, а не попива и като цяло сутрин се събуждам с леко опънати устни, макар и да нямам усещането за сухота или да виждам да са напукани. Определено няма да повторя покупката, а и съм сигурна, че ще ми е доста трудно да доизразходя това стъклено бурканче докрай.



Продължавам да съм на мнение, че като че ли старият вариант на балсама от CHANEL е по-добър за моите устни, но дори и при това положение новият вариант на CHANEL Hydra Beauty Nourishing Lip Care е много по-добър от всичко останало, което съм пробвала до момента. Препоръчвам с две ръце!


*Продуктът ми е предоставен за тестване, но изказаното мнение си е изцяло мое!

7 коментара:

  1. Колко ли чета за тези прословути балсами в чуждестранни блогове :)) И пак високата цена ме спира за малко :)) Благодаря за сравнението, поне ще знам кое да взема ако се реша да splurge-вам :))

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно ревю, поздравления :) От трите изредени имам Reve de Miel, като съм доволна. Принципно съм използвала Dior балсам под формата на стик, но не ме плени чак толкова, затова реших да не инвестирам в балсами за устни, но ти много ме изкушаваш. ще се развъртя край щендерите:)

    ОтговорИзтриване
  3. За момента не съм склонна да купя прочутия Диор и този на Шанел, а и знаеш съм голям фен на бурканчето на Nuxe :) Все пак полезно и богато на информация ревю ;) Чудесно съчетание с тези перли!

    ОтговорИзтриване
  4. Много мразя като почнат да спират любими продукти, аз съм фен на крема Хидрамакс Актив и като почнаха да промоцират Хидра Бюти изтръпнах, че ще го спрат.
    Засега крема не са го спряли, балмът го мярнах по магазините все още.
    Въобще политиката им със спирането е ужасяваща.Както и с лимитирането.
    Аз съм такъв консерватор, че мога да си карам с един и същи продукт цял живот и да си го купувам отново и отново, и ако се наложи да го сменя изпадам в паника, така че те разбирам напълно.

    ОтговорИзтриване
  5. Предлага ли се в България, понеже не съм срещала ?

    ОтговорИзтриване